[URL=http://uupload.ir/view/ecyu_new_picture_(7).jpg.bmp][IMG]http://uupload.ir/files/ecyu_new_picture_(7).jpg_thumb.bmp[/IMG][/URL] آهنگ جدید دلتنگی سعید خورسندی new music saeed khorsandi :: آهنگ هایه عشق& Songs of Love

آهنگ هایه عشق& Songs of Love

saeed khorsandi

سایت مختص آهنگ هایه سعید خورسندی است ولی آهنگ های باقی خواننده های محترم هم گذاشته میشود

بایگانی

 

 

 

 

متن آهنگ سعید خورسندی دلتنگی

دلتنگی یعنی اینکه تو فکرش باشی

دلت نخواد جدا باشی ولی مجبوری ک جداشی

عشق خب سختی هم داره گاهی وقتا هم گریه داره

بخند تو به خاطراتمون بخند با اینمه دلتنگی داره

 

دلتنگی داره دلتنگی داره

واسه چن تا خاطراتمون دلتنگی اره

خب توهم عاشقم باش یکم می‌خوام یه حرفیو بهت بگم

دال واو سین ته کلمش اینه دوست دارم آره

دلتنگی داره دلتنگی داره

واسه چن تا خاطراتمون دلتنگی اره

خب توهم عاشقم باش یکم می‌خوام یه حرفیو بهت بگم

دال واو سین ته کلمش اینه دوست دارم آره

کجای دنیارو بگردم مثل تو پیدا کنم

شاید قسمتم اینه آخر تورو پیدا کنم

بهم ما میرسیم یک روزی نه الان

اره به همین زودی

ولی اون روز میرسه که می‌خوام ستاره فرش زیر پات کنم

دلتنگی داره دلتنگی داره

واسه چن تا خاطراتمون دلتنگی اره

خب توهم عاشقم باش یکم می‌خوام یه حرفیو بهت بگم

دال واو سین ته کلمش اینه دوست دارم آره

دلتنگی داره دلتنگی داره

واسه چن تا خاطراتمون دلتنگی اره

خب توهم عاشقم باش یکم می‌خوام یه حرفیو بهت بگم

دال واو سین ته کلمش اینه دوست دارم آره

 

دانود آهنگ سعید خورسندی به نام دلتنگی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۳
saeed khorsandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی