[URL=http://uupload.ir/view/ecyu_new_picture_(7).jpg.bmp][IMG]http://uupload.ir/files/ecyu_new_picture_(7).jpg_thumb.bmp[/IMG][/URL] آهنگ محسن ابراهیم زاده دوره کردم :: آهنگ هایه عشق& Songs of Love

آهنگ هایه عشق& Songs of Love

saeed khorsandi

سایت مختص آهنگ هایه سعید خورسندی است ولی آهنگ های باقی خواننده های محترم هم گذاشته میشود

بایگانی

آهنگ محسن ابراهیم زاده دوره کردم

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۲۳ ب.ظ






دوره کردم روزی صد بار اون خنده هاتو
کی گذاشت رفت تو بگو آخه من یا تو
هرچی میگن بذار بگن من دیوونم آسمون اینجا ابریه اونجا نمیدونم
بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن
بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده دوره کردم

کی مثل این دل نرفتو نکندو بد کم آورده بعد دوری از تو
پریدن از رو بوم تو سخته دلی که لک زده یه چند وقته
بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن
بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن
بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن
بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده دوره کردم




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی